- Részletek
TISZTELT SZÜLŐ/ TÖRVÉNYES KÉPVISELŐ!
1. Tájékoztatom, hogy a kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel a 2021/2022. tanítási évre történő általános iskolai beiratkozás során nemcsak személyes, hanem online úton is lehetőség van beíratni a tanköteles korba lépő gyermekét. Az általános iskola első évfolyamára történő jelentkezésének elektronikus, online formájára 2021. április 10-től nyílik meg az informatikai lehetőség az Ön részére a KRÉTA rendszer felületén keresztül: https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap. Az e-Ügyintézés „Beiratkozás Általános Iskolába (BÁI)” felület 2021. április 16-án éjfélig van nyitva.
Amennyiben módosítani kíván a már elektronikusan beküldött adatokon, akkor ezt úgy teheti meg, hogy jelzi (telefonon, e-mailben, az intézmény által meghatározott módon) az adott intézmény részére a visszavonási vagy adatmódosítási szándékát. Az adatok módosítását az intézmény a KRÉTA felületén a kérés alapján elvégzi. Amennyiben a szülő visszavonja gyermeke jelentkezését, ennek következményeként a BÁI felületen az iskola a benyújtott jelentkezésre a szülő kérése alapján elutasító határozatot hoz, és az intézmény saját rendszerében a gyermek adatait a „Beiratkozás visszavonva” státuszba állítja. Ezen műveletek elvégzését követően Ön ismét be tudja nyújtani gyermeke jelentkezését egy másik iskolába. Amennyiben Ön nem a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti körzetes iskolába íratná be a gyermekét, akkor is meg kell adnia a kötelező felvételt biztosító általános iskola nevét és címét is a jelentkezése során.
Akár körzetes, akár nem körzetes iskolába kívánja beíratni gyermekét, mindenképpen jelentkeznie kell az általános iskolánál, amely jelentkezés a fent jelzett online módon vagy személyesen történhet meg.
Az online beiratkozás esetén a beiratkozáshoz szükséges eredeti dokumentumok bemutatására a 2021/2022. tanév első napjáig (2021. szeptember 1.) kerülhet sor. A beiratkozás adatainak felvétele indokolt esetben, a beiratkozást lefolytató iskola által szabályozott módon, személyesen is megtörténhet 2021. április 15-én és 16-án, a járványügyi veszélyhelyzet miatt megkövetelt egészségügyi szabályok szigorú betartása mellett. Ez a következőképpen alakul iskolánkban:
2021. április 15-én és 16-án 8:00 és 16:00 óra között, a Teskánd, Rákóczi F. utca 31. cím alatt. Kérjük, hogy április 14. 16 óráig jelezzék időpont egyeztetés miatt személyes beiratkozási szándékukat a 92/570-020 telefonszámon. Az épületbe csak az előre egyeztetett időpontban lehet belépni. Online beiratkozás esetén a 92/570-020-as telefonszámon munkaidőben tudunk segítséget nyújtani.
A fentiek után, akár online, akár személyesen történt a jelentkezése az iskolába, a körzettel nem rendelkező általános iskolai osztályok tekintetében, továbbá a körzettel rendelkező iskolákba jelentkező, nem körzetes gyermekek esetében egyaránt legkésőbb 2021. április 23-ig döntenek a gyermekek felvételéről és ezután küldik el a tájékoztatásukat Önnek.
A beiratkozási eljárás során vagy annak lezárása után legkésőbb két héten belül Önnek nyilatkoznia kell arról, hogy gyermeke számára hit- és erkölcstan vagy etika órát választja. A hit- és erkölcstan tantárgy választása esetén meg kell jelölnie, hogy melyik egyház hit- és erkölcstan oktatásának megszervezését kéri majd gyermeke számára. Az iskola a hit- és erkölcstan oktatással kapcsolatos, az egyházaktól kapott információkat feltünteti a honlapján. A beiratkozáshoz szükséges dokumentumok, adatok megadása kapcsán Ön segítséget kérhet a gyermeke óvodájától – óvoda OM azonosítja, gyermekük oktatási azonosítója tekintetében. Természetesen iskolánk fenntartója, a Zalaegerszegi Tankerületi Központ is rendelkezésre áll a körzetes iskolákkal kapcsolatos információk, az online vagy a személyes beiratkozás rendjével kapcsolatos kérdések esetén
- Részletek
- Részletek
Hottó Község Polgármesterétől
8991 Hottó, Szabadság tér 2. Tel./fax.: 92/570-012.
E-mail.: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
____________________________________________________________________
F E L H Í V Á S
Tisztelt Hottói, Zalaszentmihályfai lakosok, tisztelt telek tulajdonosok!
Az alábbi szabályokra hívnám fel a Tisztelt lakosok, telek tulajdonosok figyelmét:
Az ingatlan tulajdonosának, használójának kötelessége a telke, illetve lakóháza előtti vízelvezető árkok és gépkocsi bejárók alatti átereszek rendbetétele, tisztítása, illetve annak biztosítása, hogy a csapadékvíz zavartalanul el tudjon folyni. Az ingatlanhasználó vagy ingatlantulajdonos kötelessége az ingatlannal érintett közterület (járda hiányában 2 m-es területsáv- illetőleg a járda melletti zöld sáv, nyílt csapadékvíz-elvezető árok és ennek műtárgyai tisztán tartása, gyommentesítése, kaszálása. Zöldterület és gyepes árok esetében a kaszálást legfeljebb 5,0 méter szélességben kell elvégezni.
A közterületen tilos gépjárművet tárolni, mivel ez akadályozza a szabályos közlekedést. A parkolást szíveskedjenek a közlekedési szabályoknak megfelelően végezni.
Felhívom figyelmüket az alábbiakra, a jelenleg a veszélyhelyzet alatt érvényes szabályozásra: Avart és kerti hulladékot szombaton, vasárnap, ünnepnapokon, valamint június 1. és szeptember 15. közötti időszakban égetni tilos. (a 10/2013.(IX.03.) önkormányzati rendelet alapján).
Hottó Község Önkormányzata elfogadta a Közösségi együttélés szabályairól szóló rendeletét, mely foglaltak megsértése esetén az elkövetők közigazgatási bírsággal sújthatók, amelynek mértéke 200 000 Ft-ig terjedhet.
Felhívom figyelmüket a fenti szabályok betartására.
Hottó, 2021. március 16.
Vincze Ferenc s.k.
polgármester
- Részletek
- Részletek
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Hottó Község Önkormányzata pályázatot hirdet falugondnoki munkakör betöltésére.
Pályázati feltételek:
- életév betöltése
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
- 8 általános iskolai végzettség
- helyismeret
- kötetlen munkaidő vállalása
- B kategóriás jogosítvány
- egészségügyi alkalmasság
- falugondnoki képesítés, vagy a képzés elvégzésének vállalása 2 éven belül (tanulmányi szerződéssel)
Pályázathoz csatolni kell:
- részletes önéletrajzot
- iskolai végzettséget igazoló okiratok másolatát
- jogosítvány másolatát
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványt, vagy annak megkérését igazoló dokumentum
- nyilatkozatot arról, hogy a pályázatban foglalt személyes adatainak pályázattal összefüggő kezeléséhez hozzájárul és a képzésen való részvételt vállalja.
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
Az állás 2021. március 1-től betölthető, határozott időre szól.
A próbaidő tartama: 6 hónap
Ellátandó feladatok: Falugondnoki feladatok ellátása önkormányzati rendeletnek megfelelően, és egyéb a közvetlen munkáltató (polgármester) által meghatározott feladatok.
Bér és egyéb juttatás: Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény alapján.
Pályázat benyújtásának módja, helye és ideje: A pályázatot személyesen vagy postai úton, zárt borítékban a Teskándi Közös Önkormányzati Hivatal (8991 Teskánd, Rákóczi u.3) lehet benyújtani legkésőbb 2021. február 24-én 12 óráig.
Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: Falugondnoki pályázat Hottó
A pályázatokról Hottó Község Polgármestere Magyarország Kormánya által a 478/2020 (XI.03.) Kormányrendelettel elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46.§ (4) bekezdése alapján a képviselő-testület feladat- és hatáskörében eljárva dönt 2021. február 26-án.
A kiíró fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa. Érdeklődni Vincze Ferenc polgármesternél a 06/30/948-3822 telefonszámon, illetve az aljegyzőnél a 06/92/570-012 11-es mellékű telefonszámon lehet.
Hottó, 2021. február 1.
Vincze Ferenc
polgármester
- Részletek
TÁJÉKOZTATÓ A 2021. JANUÁR 1-JÉTŐL ÉRVÉNYES ADÓZÁSI VÁLTOZÁSOKRÓL
Tisztelt Adózóink!
GÉPJÁRMŰADÓ
Az egyes adótörvények módosításáról szóló 2020. évi CXVIII. törvény rendelkezéseinek hatálybalépését követően – 2021. január 1-jétől – a gépjárműadóval kapcsolatos teljes körű hatósági ügyintézést az állami adó- és vámhatóság (továbbiakban: NAV) látja el.
A 2021. január 1-jétől kezdődő időszakra járó adót a NAV számlájára kell megfizetni. A NAV tájékoztatása szerint az év elején minden érintettnek határozatot fognak küldeni a fizetendő adóról, az aktuális fizetési határidőkről és az új gépjárműadó-bevételi számláról. Ettől az időponttól kezdve Hivatalunk a 2021. január 1-jétől kezdődő időszakra vonatkozó gépjárműadóról tájékoztatást sem tud adni, ezért kérjük, hogy erre vonatkozó kérdéseikkel az állami adóhatósághoz forduljanak!
A 2021. év előtti időszakra vonatkozóan megállapított gépjárműadó kötelezettség esetében továbbra is Hivatalunk jár el. A 2020. december 31-éig keletkezett, változott vagy megszűnt adókötelezettséggel kapcsolatos kérdésekkel továbbra is az önkormányzati adóhatóságokhoz lehet fordulni. Ez egyben azt is jelenti, hogy a 2020. december 31-ig fennálló gépjárműadó tartozásokat az önkormányzati adóhatóság számlájára kell megfizetni.
HELYI IPARŰZÉSI ADÓ
Az egyes adótörvények módosításáról szóló 2020. évi CXVIII. törvény rendelkezéseinek hatálybalépését követően (2021.január 1-jétől) az adózó a helyi iparűzési adóról szóló adóbevallási kötelezettséget – ideértve az adóbevallás kijavítását, illetve az önellenőrzéssel való helyesbítést – és az adóelőlegről szóló bevallási kötelezettségét kizárólag az állami adóhatósághoz elektronikus úton, a NAV által rendszeresített elektronikus nyomtatványon teljesítheti (20HIPA, 21HIPA).
Az E-önkormányzat portál felületén a fenti helyi iparűzési adó űrlapok visszavonásra kerültek.
Megértésüket köszönjük!
Önkormányzati Adóhatóság
- Részletek
9. oldal / 34