Közérdekű Információk

Amennyiben nem töltődik be a dokumentum KATTINTSON IDE!

Loading...

 

A koronavírus járvány megelőzése érdekében szükséges további intézkedésekről az ügyfélfogadás és az ügyintézés rendjére vonatkozóan!

Tisztelt Ügyfeleink!

  • A koronavírus járvány megelőzése,
  • a biztonságos munkavégzés feltételeinek megteremtése,
  • a közösségi érintkezések számának csökkentése

érdekében Hivatalunkban 2020. március 16-tól határozatlan ideig szüneteltetjük az ügyfélfogadást, egyúttal kérjük az ügyfeleket, hogy elektronikus úton vagy telefonon intézzék az ügyeiket. Kizárólag azokban az ügyekben megengedett az ügyfélfogadás, ahol jogszabály írja elő a személyes megjelenés szükségességét. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy csak halaszthatatlan esetben jelenjenek meg személyesen Hivatalunkban és kérjük betegség esetén meghatalmazott útján járjanak el. Amennyiben a személyes jelenlét szükségessége kérdéses, kérjük, hogy telefonon egyeztessenek az ügyintézővel.

Az egyes konkrét ügytípusok vonatkozásában az alábbi eljárásrendet határozzuk meg:

a.) anyakönyvi ügyintézés:

  • az anyakönyvi kivonatok pótlását (másolat) kizárólag postai úton vagy ügyfélkapun vagy a Hivatal bejáratában az e célra rendszeresített gyűjtőládán keresztül lehet kérni.
  • minden más anyakönyvi feladattal kapcsolatos ügyintézésre kizárólag előzetes, telefonon történt időpontfoglalás alapján van lehetőség (telefonszám: 0630/650-1035)

b.) házasságkötéshez kapcsolódó rendezvényszervezés:

Az adott település polgármesterével történő egyeztetés alapján van lehetőség az esküvői ceremóniák megtartására.

c.) lakcím bejelentés ügyintézés:

Az Okmányirodai ügyintézést szíveskedjenek igénybe venni, de kérjük ott is csak halaszthatatlan esetben jelenjenek meg.

Minden más ügytípus esetében:

  • hagyatéki ügyintézés
  • adó ügyintézés
  • kereskedelmi ügyintézés (kereskedelmi és szálláshely-szolgáltatási tevékenység engedélyezése, telepengedélyezési eljárás)
  • állatvédelmi ügyek
  • földhaszonbérleti és adásvételi szerződések kifüggesztése
  • birtokvédelmi ügyek
  • szociális ügyek (segélyek)
  • műszaki ügyintézés vonatkozásában:

a kérelmek benyújtására, a Hivatalba történő eljuttatására postai úton vagy a Hivatal bejáratában az e célra rendszeresített gyűjtőládán keresztül van lehetőség. Az ügyfelek tájékoztatása telefonon (a 92/570-012-es telefonszámon) vagy e-mailen történik.

 

Együttműködésüket és megértésüket köszönjük!

 

                                                                                                                Bencze Ildikó

                                                                                                                      jegyző

Tisztelt Ügyfeleink!

 

A Teskándi Közös Önkormányzati Hivatalban és annak Kirendeltségeiben járványügyi helyzetre való tekintettel

a személyes ügyfélfogadás ideiglenesen szünetel.

 

Sürgős ügyeikkel kapcsolatban kérjük, egyeztessenek telefonon:

Teskándi Közös Önkormányzati Hivatal    92/570-012

Teskándi KÖH Kustánszegi Kirendeltsége      92/563-010

Teskándi KÖH Salomvári Kirendeltsége   92/571-004

e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Együttműködésüket és megértésüket köszönjük!

 

 

                                                                                        Bencze Ildikó

                                                                                             jegyző

Amennyiben nem töltődik be az oldal, a felhívás INNEN TÖLTHETŐ LE!

Loading...